fredag, februari 17, 2017

Bästa upplägget........nja?

Om en vecka drygt så sticker jag till mallis på en vecka för att cykla.
Planen och den initiala ambitionen var att ha cykla distans dom senaste fyra helgerna, kört med lite vanlig hederlig källarträning i veckorna och hållit mig frisk som en nötkärna.
Nu blev det ju inte riktigt så.
Dom senaste helgerna har fyllts upp med allt annat än tid för distansrundor och om tid har funnits så har jag väl lagt den tiden på nåt annat, för ibland är det ju så svårt med prioritering och fördelning av tiden. drog väl på mig en förkylning från helvetet också för en vecka sedan som nu börjar klinga av och med lite tur så stannar den borta nu med hjälp av ingefärsshots och +ANNAT!
Men egentligen spelar det mindre roll eftersom den här resan mest är till för att få just mil i benen som kan komma till lite nytta på hemmaplan när breveterna sätter igång.
Nu tar jag helg och med lite tur så hinner jag väl få till nåt pass i helgen och gör jag inte det så sitter jag väl inne framför TV:n och pimplat Underberg istället.


Inga kommentarer: