tisdag, december 24, 2013

God jul +ANNAT!

Det hör till god ton att man ska önska god jul till nära, kära och blogg läsare.
Så God Jul på er alla och hoppas ni får en fin julhelg.
Själv tänkte jag passa på att vara lite ledig, kanske cykla lite och framförallt tänkte jag försöka vila skallen lite tillsammans med familjen. Ska också försöka få tid till att läka kroppen med långa promenader och sånt eftersom min ischias nerv och diskbråck mår bättre av det.
Körde ett tre timmars spinningpass i söndags och mådde inte sämre av det vilket kändes bra. Och det går väl åt rätt håll med diskbråcket också. Men nu är det nya tag på alla plan och varför inte göra det med stil tänker jag och är då lite extra glad över min nya TORM tröja som jag fick i julklapp.

God jul allihopa!



2 kommentarer:

Roland&Berit sa...

God fortsättning på julen önskar Mamma, Roland,Gulli och Abbe.

Bjorre sa...

+ANNAT på dig själv!