måndag, februari 25, 2013

Däckad, knockad och golvad

Lyssnar just nu på Mozarts dödsmässa eftersom det är den enda musik som passar in i mitt liv just nu.
Förra veckan kom den som en stilla viskning som letade sig ner i luftröret, det lilla viruset eller vad det nu var som jag kände av när jag klev av cykeln efter att ha cyklat hem från jobbet.
Som följdes av lite snörvel, lite hosta och frysningar.
Som accelererade under torsdagskvällen och nästan fick mig att ställa in en högst nödvändig tjänste resa ( hoppas jag verkligen ) till Borlänge
Som bröt ut i full kraft natten mellan fredag och lördag och som fortfarande håller mig däckad.
Det var länge sen jag var så här dålig, kan inte komma på att jag varit dålig mer än max två dagar på många många år, men nu var det väl dags även för mig att få smaka på en rejäl slägga antar jag.
Kommer efter med jobb, med träning, med allt och jag kan nog hålla mig för skratt just nu.


2 kommentarer:

Katja sa...

Bajsit :/ Krya!

Bjorre sa...

Vill du skeda?