måndag, januari 26, 2015

Tillbaka från andra sidan

När man har gått igenom en dunderförkylning med hosta och skit, så är man alltid lika glad att man överlevde den resan.
Det var som sagt en riktig dunderförkylning jag åkte på, eller om det var nån variant av nån influensa. Oavsett vad det var så var det en hemsk upplevelse och jag är ödmjukt tacksam för att jag nu känner mig frisk och pigg  igen,(nåja, småtrött hör till åldern).
Nu är också läkningen efter operationen att anse som klar och det som finns kvar är ett rejält ärr och en känsla av att det ömmar lite fortfarande. Men på det stora hela är det ju klart bättre än innan operation vilket ju var poängen med att operera sig också :-o
Har försökt pendla så gott det går till och från jobbet men inte varje dag eftersom det dels varit ganska ostadigt väder med snökaos, men också för att det sliter lite på lusten att cykla den sträckan varje dag.
Däremot har vi mer frekvent fått till bra pass på Fresh Fitness med både pass där lågkadens passar bra och som toppats med "Sufferfest" pass med intervaller. Jösses vad man kan köra slut på sig själv på dom passen.
Avslutade söndagen med ett annat pass i form av 110 minuter "Rouge Roubaix" där man också kan lura sig själv till att ta ut sig. Alltid ger det väl något får man hoppas och av all träning är väl den som blir av den bästa sägs det. Nu stannar jag på den här sidan.



Inga kommentarer: