torsdag, november 07, 2013

Bara 169 dagar kvar!

Livet i förorten går vidare och jag umgås med min nya livskamrat diskbråcket. Hade väl INTE tänkt att leva resten av livet med diskbråcket men just nu har vi lärt oss att umgås på ett balanserat sätt. Den där balansen kommer nog ganska mycket av att jag sen mitten av september gör 15 minuters övningar för rygg och bål varje morgon som får kroppen att vakna och kanske stärker upp den gamla gubbkroppen något.

Men nu till saken.
Snart är det vinter och sen är det vår. Och på våren brukar man åka till Mallorca och cykla. Och åker man dit på våren och cyklar så kan man lika gärna göra det när cykelloppet Mallorca 312 går av stapeln.
Så just nu sitter jag och fyller i anmälan dit och ska väl bara leta fram nåt ospärrat kreditkort och slå till på en startplats. Förra året gick det ju OK om man bortser från en milt sagt onödig vurpa efter målgång.
Den tänkte jag undvika nästa år.





Inga kommentarer: