måndag, augusti 26, 2013

Oförmögen med lågprofil

Jag har de senaste helgerna försökt att ta mig upp lite tidigare på mornarna för att kunna cykla lite längre.
Det har gått sisådär eller egentligen inte alls.
Min oförmåga att gå upp tidigt gör mig nästan illamående och är inte bra. Får väl skylla på att jag faktiskt är trött helt enkelt men ska väl ta tag i det nu till hösten.  Fick väl ändå lite tid över på söndags eftermiddagen och rullade bort mot Ådö. Ett nytt grepp för dagen vsr att körs Ådö och sen Bro bort mot Håbo för att sen ta I1 och hemåt.  Fint väder och knappt nån vind alls för ovanlighetens skull. Det blev väl 9 mil mysrunda och Bjorre gillar inte det här, men jag körde lågprofilhjulen igen.

4 kommentarer:

Bjorre sa...

När får jag läsa om när du kör med höga hjul? Jag går igång på höga hjul förstår du...

Anonym sa...

Jag går igång på nypan, oavsett profil.

Niklas Källström sa...

Du är värd högprofil Nypan!

Nypan sa...

Niklas: Jag har hela källaren full av hjul. Låg, mellan och lite högre.
Bli inte klok på vad jag egentligen tycker bäst om - typisk våg :-(