måndag, november 26, 2012

Felaktiga prioriteringar

Jag brukar läsa en del bloggar vilket inte något unikt.Många gör ju det nuförtiden och man vill ju vara som många andra.
En av bloggarna brukar vara fylld med massa grafer och pulskurvor mm. Det produceras watt i såna mängder att det skulle kunna driva ett mindre köpcentrum och fläktarna står uppradade som om det vore vindkraftverk på skaraslätten Vill väl inte säga vems blogg det är, men vi kan kalla bloggaren för "Slaktaren från Sollentuna" för att piffa till det lite.
Hade väl spetsat in mig på att få se dom där kurvorna igen men möts istället av bilder på uterum, nylagda golv, hembyggda mediaspelare +ANNAT!
Varför är det så? Är det årstiden eller är det bara felaktiga prioriteringar som nu går ut över mitt bloggläsande?
Lite besviken är jag nog.


4 kommentarer:

Johan Mölleborn sa...

Besviken är ett svagt ord i det här fallet.

Johan Andersson sa...

Alltså, det sveket går inte att beskriva i ord... Snickaren från Sollentuna....

Jonas sa...

http://www.youtube.com/watch?v=R2kgjilRSOg

Bjorre sa...

Jag bor faktiskt i Sollentuna, skall säga till den där tjommen att skärpa sig om jag träffar honom.