torsdag, januari 31, 2008

I´m feelin blue!

Jag älskar den blå färgen.

Det gör ett av mina barn också. Jag gillar att både himlen och havet upplevs som blått.
Man tänker på hav och himmel när man tänker på blått.
Av mina 5 barn, har 4 blåa ögon, precis som jag själv har.
Jättevackra ögon som glittrar och fnittrar.
Blå är min färg.
Av en händelse som kommer den 1 februari ett parti till systembolaget av
just blå Chimay. Det speciella den här gången är att det är flaskor från 1999, som är lagrade och troligtvis oerhört njutningsfulla. I höstas kom ju Gran Reserven från 2000, som var en enda lång njutning.Jag kommer inte tycka mindre om blå efter den 1 februari har jag en känsla av.

4 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Hm, enda nyheten av det här släppet som når Ludvika är "Slottskällans Decennium" som jag inte är intresserad av alls. Resten kommer till Falun, får passa på om jag har vägarna förbi.

Anonym sa...

Jag fick de 9 sista i Rotebro. Det är något fel på deras lagersaldo för det står att det ska finnas två kvar.

Har Du fått tag på några? Tycker också att det är dåligt att tillåta kartongförsäljning på tillfälliga varor om det inte är riktigt stora partier.

Johan Mölleborn sa...

Hur gick det, fick du tag på nån liten blå?
/J

Nypan sa...

Jag har INTE fått tag på några. Hoppas på en inbjuidan till Viksjö, där det lär finnas 9 st :-o